عنوان بلبرینگ پارس تامین پرشین

بلبرینگ

معرفی اولین محصول مشترک شرکت های SKF و PEER

شرکت PEER در سال ۱۹۴۱ میلادی تأسیس گردید و هم اکنون دارای ۱۶۰۰ نفر نیروی کار در کشورهای برزیل، چین، آلمان، ایتالیا و ایالات متحده آمریکا می باشد. سایت اصلی تولید محصولات این شرکت در کشور چین قرار دارد. محصولات این شرکت شامل بیرینگ های کشاورزی، اینسرت بیرینگ ها، بلبرینگ های شیار عمیق و رولربیرینگ های مخروطی می باشد. در سال ۲۰۰۸ میلادی، این شرکت توسط شرکت SKF خریداری گردیده است، ولی از سال ۲۰۰۸ تا کنون، برای محصولات این شرکت به طور مجزا از SKF بازیابی شده است.

اینک برای اولین بار شرکت SKF قصد دارد که محصول مشترک خود با شرکت PEER را در نمایشگاه AGRITECHNICA 2017 معرفی نماید. شرکت SKF امیدوار است که ترکیب توانمندی های این دو شرکت، منجر به ارائه محصولاتی با کیفیت بالای SKF و قیمت مناسب PEER گردد.

تمرکز SKF در نمایشگاه AGRITECHNICA 2017 بر معرفی طیف گسترده ای از مجموعه های توپی چرخ کشاورزی است که محصول مشترک SKF و PEER می باشد. مجموعه های توپی چرخ کشاورزی، قطعه ای استراتژیک در صنعت کشاورزی می باشند که هم برای کشاورزان و هم برای کارخانجات سازنده ماشین آلات کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردارند.
نمایشگاه AGRITECHNICA بزرگترین نمایشگاه تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی در جهان می باشد که در سال 2017 از 12 لغایت 18 نوامبر در هانوفر آلمان برگزار می گردد.

نمایشگاه AGRITECHNICA 2017

نمایشگاه AGRITECHNICA  بزرگترین نمایشگاه تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی در جهان می باشد که در سال ۲۰۱۷ از ۱۲ لغایت ۱۸ نوامبر در هانوفر آلمان برگزار می گردد.