عنوان بلبرینگ پارس تامین پرشین

بلبرینگ

فیجت اسپینر که در این جا به طور خلاصه اسپینر نامیده می شود، یک وسیله سرگرمی نسبتاً جدید و ساده است


فیجت اسپینر که در این جا به طور خلاصه اسپینر نامیده می شود، یک وسیله سرگرمی نسبتاً جدید و ساده است که در حالی که بخش مرکزی آن در دست کاربر است، قسمت خارجی آن در حال چرخش می باشد. این اسباب بازی با اقبال بالایی در کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی و جنوب شرق آسیا روبرو شده و در ایران نیز به سرعت در حال گسترش و همگانی شدن می باشد.

در اغلب اسپینرها از بیرینگ ها به منظور کاهش اصطکاک مکانیکی استفاده شده است. پیشتر مطلب دیگری با عنوان مقایسه انواع بلبرینگ اسپینر در وبلاگ شبکه بلبرینگ ایران منتشر شده که تأثیر نوع بیرینگ در مدت زمان چرخش اسپینر را نشان می دهد.
فیجت اسپینر شرکت NSK

 

به تازگی شرکت NSK با استفاده از بیرینگ های دقیق خود که به منظور استفاده در درایوهای هارد دیسک کامپیوترهای خانگی توسعه یافته اند، موفق به تولید اسپینری شده است که قادر است به مدت ۱۲ دقیقه یا بیشتر، به چرخش خود ادامه دهد. بیرینگ مورد اشاره، دارای ساچمه های کوچک با دقت بالا است و گردش آن بسیار روان تر از بیرینگ های عادی است که این ویژگی برای درایوهای هارد دیسک ضروری می باشد. همچنین با قرار دادن رینگ برنجی در بخش خارجی این اسپینر، نیروی گریز از مرکز آن تا حد زیادی ارتقاء یافته است. این محصول در نمایشگاه اسباب بازی های توکیو ۲۰۱۷ که از یازدهم تا چهاردهم خرداد امسال دایر شده بود، به نمایش در آمده است.